Розробила стратегії для здійснення диференційованого навчання.
Створила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованності в навчанні
Описала на блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу. Даний модуль для мене особисто був дуже корисним. Скільки учнів в класі, стільки ж і різних особистостей. І я як вчитель повинна знайти підхід до кожної дитини.
Створила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованності в навчанні
Описала на блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу. Даний модуль для мене особисто був дуже корисним. Скільки учнів в класі, стільки ж і різних особистостей. І я як вчитель повинна знайти підхід до кожної дитини.
Комментариев нет:
Отправить комментарий